بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حـــاشیــــــه پــــــردازی عادل برای جذابتر کردن 90

http://www.esesclub.com/public/album_photo/f2/0a/04/402ec_c942.jpg?c=fb18

جواد خیابانی در همایشی که باشگاه پرسپولیس برای چهره های ماندگار خود گرفته بود،پشت تریبون در زمانیکه فتح الله زاده وارد سالن همایش میشه،خطاب به طرفداران قرمزی می گوید که روز سه شنبه برای حمایت از نماینده فوتبال ایران مقابل عربها به استادیوم بروند و استقلال را حمایت کنند.
اما ....فردوسی پور در برنامه نود دوشنبه شب که به قول خودش میلیونها مخاطب دارد،ازهمه دری صحبت می کند الا بازی مهم و نماینده فوتبال ایران در آسیا مقابل نماینده قطر!
قطرهمان کشوریست که سالها برای فوتبال ایران مشکلاتی را بوجود آورده و طی چند سال اخیر نیز در برابر فوتبال ملی ما توانسته نتایج بعضا مناسبی بگیرد.
قطر همان کشوری است که ایران برای راه پیدا کردن به جام جهانی در اولین دیدار بعدی خود مقابل این کشور قرار بگیرد.
اما متاسفانه در برنامه دیشب نود حتی یک اشاره خشک و خالی به بازی امروز استقلال مقابل الریان قطر نشد که نشد!
عادل فردوسی پور مجددا به موضوعی ورود کرد که در چند سال اخیر هرگز نتوانسته راهکاری مناسب برای آن انتخاب کند.پرداختن به موضوع تبانی در ورزش بخصوص فوتبال نیازمند مستندات و شاهدهای قوی و با دل جرات می باشد که فعلا درایران نایاب می باشد!

پرداختن به موضوعات حاشیه ای در برنامه نود فقط باعث خوشحالی و رسیدن به مقصودی می باشد که فردوسی پور سالهاست دنبال آن می باشد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 2 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,عادل فردوسی پور,حاشیه های فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com